ايناس..وسامح...



ـ انا مانمتش من امبارح ، سوقت 200 كيلو من بلد لبلد ومش عايزة غير إني اسمعك
انا اسف اني سببتلك كل الالم دا
ـ سامح انا مش عايزاك تعتذر ، انت عايزني بجد ولا لأ؟
لو ماكونتيش متأكدة اني بحبك ماكونتيش جيتي
ـ طالما بتحبني وبحبك يبقى يالا نتجوز
خايف يا إيناس
ـ ماتخافش دي زي شكة الدبوس
ايناس في حاجات كتير اوي بيننا مختلفة ، اهتماماتك تفكيرك غير تفكيري صحابك غير صحابي
طموحك غير طموحي
ـ انا كنت ممكن انهاردة اتجوز المهدي وكان هيحققلي كل طموحي ، بس سبت كل دا وجيتلك
يالا نتجوز يا سامح
ولو جوازنا دا فشل؟ يا ايناس احنا بنسيب بعض وبنرجع لبعض مرتين ف الاسبوع
ـ يمكن عشان مش مع بعض على طول ، لو اتجوزنا هيبقى في حاجة اقوى من اتنين متصاحبين
جايز انتي اجمد مني ف دا لكن انا مش هقدر استحمل الفشل
ـ كلامك دا معناه ان مافيش فايدة
انا عارف اني ممكن اكون صعب ولا اطاق بس ادينا بنتكلم مع بعض وبنفكر بصوت عالي
ـ انا ماعنديش استعداد افكر بصوت عالي ولا بصوت واطي
انا عايزة اعيش حياتي ، اتجوز الرجل اللي بحبه
عايزة احس بالامان
نفسي أبقي أم يا سامح...
عايزة أبقي أم...
انا ولا جامدة ولا نيلة ، انا كمان مش عايزة افشل
انت اناني اوي ..


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

عربية أتاري...

كنوز مدفونة: صياد الطيور - جورج وسوف "الجزء التاني"

نادية الجندي....سور الصين العظيم..!