الساعة..!




انا عارفة الساعة مبتكدبش...
لكن انتا بتكدب..
طول الوقت...
انا عارفة الساعة..
خرسا وعميا...
مبكدبهاش...بس انا صدقت...
ان الأيام ملكي وملكك...
والعمر ف ثانية بقي بستان...
وأستني وأقول الهنا جايلي...
والهنا ده...
جايلي امتي...كمان؟
م الصبر تعبت..
انا والساعة
والوقت بيمشي
بلكاعة
وعقاربه بتنهش ف سنيني..
والسنة سودا...
والموت نعسان..
انا عارفة الشمس هتطلع يوم...
لكن امتي؟
ف أقرب فرصة..!
كونك مش عارف ده امتي..
ده ف حد غرامنا..
يكون كارثة...
امتي الساعة تدق الدقة..؟
طب امتي العقرب يتحرك؟
وأطلع ع المسرح..
لو مرة..
وانا قضيت الوقت اتفرج..
وبسرعة ياساعة..
كفاية لكاعة...
علشان أنا اهو..
مليت..و زهقت..
وانا عارفة الساعة..
مبتكدبش...
لكن انتا..
بتكدب طول الوقت..!


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

عربية أتاري...

كنوز مدفونة: صياد الطيور - جورج وسوف "الجزء التاني"

نادية الجندي....سور الصين العظيم..!