الداخل مفقود...

علي مسئوليتك الشخصية..الداخل مفقود و الخارج مولود......
و انتا حر بقي...و كل عام و أنتم بخير......
سلام....

04 ديسمبر 2010

الاحباط......."وباحب واحدة سكتها صعبة!!!!!"

أكيد هتسأل نفسك....ايه علاقة العنوان...بالكلام اللي بين علامات التنصيص....
انا شخصيا..ما أعرفش ايه العلاقة.....انا بقالي أكتر من أسبوع...دماغي عامله زي الصفحة البيضة......مفيش حاجة
و بابص لأي حاجة أحس اني نايمة...
بخصوص الاستاذ اللي بيحب وااحدة و سكتها صعبة.......بتحبها ليه أصلا... و لا هي غلاسة؟؟
انا متدايقة...و البلوج ده مضايقني أكتر
انا بافكر جديا..إني أفكس له....
سلام

1 و الناس شايفة ايه؟:

ولد تحت الصفر يقول...

وجودي هنا شرف كبير ، بل أكبر مني أنا - مازلت صغيراً بالمناسبة ! ..

1- لأنه تمت دعوتي ، و هنا أشعر بأهميتي - ربما - ، قيمتي - على ما أذكر - ، و مدونتي .

2- لأن مدوناتك من المدونات القليلة التي تجعل المرء متفائلاً باسماً يسأل نفسه يومياً :
- عملت ايه النهاردة يا زفت ؟ :)

-------------------

تفقدين المعنى من التدوين ثم تملين فتفقدين التدوين كله ... التدوين حالة تتبعها حالة .. يوم في صعود و يوم في انحدار .. أعلم أنه من المفترض أن يوجه كلامي لنفسي لأني منقطع عن التدوين منذ فترة


لكنني سأعود ... مجدداً ..

( بما إني بدأت مرحلة جديدة ف حياتي....ف أنا مش هاسمح لنفسي....إني أتخاذل تاني )
لا تنسي هذا ما دمت حية .






محمد

إرسال تعليق

تعليقك يسعدني..يا أفندم!

 
Reem Essam Cairo , Egypt | copyrighted2011 - Reem Essam